4 september 2014

Favorithörn efter årstid...








Torsdagstema igen i fabriken och idag ska vi tolka favorithörn.
Jag har faktiskt flera favorithörn som ändras efter årstiden och om
jag befinner mig hemma eller i stugan. Som idag nu när sommaren har
kommit tillbaka, vilket soligt och varmt väder vi har förresten, är ena hörnan av 
altanen en klar favorit. Även om jag är dunderförkyld med feber satte jag
mig en stund ute med en kopp te och bläddrade i nya Elle. Riktigt skönt
även om inte orken fann sig så länge så hoppas jag nu att hösten fortsätter 
så här med detta kalasväder.


Må gott!



6 kommentarer:

  1. Anonym4.9.14

    Sommaren är tillbaka, en riktig indiansommar!
    Så mysigt du har det i hörnan.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Visst! Uteplatser/hörnor är underbara så är i brittsommartider. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Mysigt!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Det har ju varit fantastiskt väder idag. Njutit! Jag har också flera favorithörn hemma, som ändras lite efter som. Jättefint hos dig!

    SvaraRadera
  5. Åh jag är också däckad av en bacillusling, men vädret gör ju att humöret håller i sig ändå:) ljuvligt!

    Favoritförsvarare ja, de förändras lite över tid sådär för oss alla verkar det som.ditt var ju snyggt och mysigt och alldeles sådär inspirerande som vanligt när man kikar in här:)

    Allt gott | tina

    SvaraRadera
  6. Your garden and your decoration look so nice! I wish I had a garden like this! Greetings Dörthe

    SvaraRadera